Cada dia em llegeix més gent i avui, sent el dia que és, et vull llegir jo

Abans d'ahir va ser el segon dia que vaig rebre més visites del bloc: cinquanta-una.
El dia més visitat va ser el 28 de de març el dia que es va presentar el web de martacid.cat i vaig fer una declaració de principis amb un titular controvertit. Sembla que va funcionar molt be el boca orella per una cosa, per l'altra o l'expectació dels altres colors polítics. La estadística va fer un pic que va pujar molt i va durar un sol dia.
Lo d'abans d'ahir va ser molt paregut a pics de setmanes anteriors i lleugerament creixent, suposo que agraint al meu esforç d'escriure. Com que avui el Dia de la Societat de la Informació he pensat en passar-te la ploma a tu, vull ser jo el que llegeixi.

Tria un tema i fes-me dos ratlles,
parla'm de societat... Que n'opines de la especulació immobiliària? estàs content amb el temps que t'aten el teu metge? t'agradaria que els teus fills fessin més activitats extraescolars? tens algun yayo o yaya a casa? tanques en clau la casa per les nits? recicles la basura de casa?
... de tecnologia o lo que te vingue al cap i ja saps que pots firmar o ser anònim.
v---- clica aquí que diu "comentarios" i dedica dos minuts


Actualització:
L'experiment va sortir rana, amb dos comentaris, pero les visites les vam superar: seixanta-sis.

2 comentarios:

  1. 2teixidor ha dit...:

    Gràcies Jesús pels ànims que mos dones de campanya.Espero que a amposta també us vaigue bé.T' he afegit al meu bloc. Salut!

  1. Anònim ha dit...:

    Felicitiats pel blog. Encara recordo els teus primers "pinitos" en això de la Internet, quan deies que ja n'havies arribat al final. A hores d'ara, ja deus haver-la recorregut unes quantes vegades...

    Keep on blogging!

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour