Estic a llistes però no vull ser regidor

L'altre dia li vaig comentar a un exalcalde que a Amposta mai he conegut un altre president a l'ajuntament a banda del que hi ha actualment. Al meu parer, crec que no s'hauria de deixar que el mateix partit polític repeteixi més de 8 o 12 anys, bàsicament per alternança de poder que crec que és una regla important no escrita al sistema democràtic. Aquesta legislatura he volgut posar tota la carn al rostidor i donar la cara per l'equip de Marta Cid:
  • Participant a la llista de les municipals 2007.
  • Posant el meu granet d'arena al programa sobre recerca i TIC.
  • Col·laborar al equip tant professional del web que acaba de sortir, participant en continguts lliures i amb espais com el Flickr, SlideShare o fent l'entrada a la Viquipèdia.
  • Obrint un bloc polític, per defensar-me d'acusacions anònimes, en el meu pas per la vida pública.
Suposo que seran més les meves participacions amb la Marta, dintre a la meva capacitat, però d'aquí a ser regidor crec que hi ha molt de camí a fer. Crec que la política és un tema molt més seriós del que està semblant actualment a la societat i l'han de fer a primera línia gent molt més preparada que jo, tot i que d'aquí a allà ja en parlarem... jeje
El motiu que m'ha donat força per estar al lloc on estic (impensable ara fa dos mesos) és veure que CiU a Amposta està demanant a crits una temporada a la oposició, ni que només sigue per higiene democràtica.
 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour