Avui s'escolleix l'Amposta Friki Awards

Avui 25 de maig es celebra el Dia de l'Orgull Friki. A la llista d'Amposta el blocaire Josep Vidal ha fet la primera recopilació dels vídeos ampostins més frikis, i ens convoca a triar el vídeo del personatge amb el gust més desmesurat amb un tema en concret (més aviat extravagant).
Jo voto per llordveider


Subscriu-te a la llista d'Amposta i vota pel teu ampostí preferit de ficció o el que s'ha convertit en una forma de vida. La meva eleció de l'Amposta Friki Awards, és el meu article especial per la Ebresfera que també ho vol conmemorar.

Que em diran els del meu partit si malgasto així el meu bloc l'últim dia de campanya?



Actualitació (16:00): Llista de Jacme d'ebrencs que han participat
 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour