Pau ha nascut en plena campanya

Dilluns va néixer el segon fill de Josep, que com jo, és un nou membre de la llista d'EA-ERC per les eleccions d'Amposta. Avui m'he trobat a sun sogre i m'ha dit que tant el nen com la mare estan tots be, que ara tenen ganes d'anar-se'n cap a casa. Quan era menut vaig tindre contacte en Josep i tinc molt bon record: bona persona.
Operari industrial. De llarga trajectòria en el camp de l’educació en el lleure, ha participat en moviments eclesials de base i en entitats musicals
Des d'aquí volem llençar-li un saludo, que se preocupe per la família que prou faena tindrà, i que lo de la campanya ho deixe a les nostres mans. Llàstima que no podran vindre a la festa del divendres amb DJ’s de primer ordre, que pinta molt be, i per natros serà la part de relax de esta, la primera campanya en la que ens hem involucrat.
Moltes felicitats a Inés i a n'ell!!! i a cuidar-se!!!
 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour