Perdoneu los amics de facebook, avui he fet com una marató de foursquare


Foursquare és una aplicació de mòbil que publica al lloc que estàs. Avui he fet una mena d'experiment i he senyalat 10 llocs pels que he passat. Quan ho fas, lo mòbil detecta per gps on estàs i ho publica als amics de facebook, que m'hauran de perdonar.

Amb dita "asanya" m'ha permès guanyar dos premis virtuals
Sense tenir molt clar, de què serveixen estos "premits", només em queda demanar disculpes als amics de facebook per la taladrada que los hi he pegat avui.

A la presentació del llibre de Jesús Serrano, m'ha parat un conegut que feia molt temps que no veia i m'ha dit, "tu fa rato que estàs a la biblioteca, no? ho he vist al facebook".

Una vegada més, la meua vergonya que pensava que no tenia, m'ha fet fer-li un somriure i he marxat corrent cap a casa.


 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour