No paro de sentir que hi ha voluntaris que no volen repetir a la Festa del Mercat a la Plaça a Amposta

L'any passat vaig tenir l'honor de participar a la Festa del Mercat a la Plaça, vaig fer el paper d'un borratxo cantant jotes, hi ha un vídeo fet des del públic.
Dissabte a la nit es va fer un meravellós espectacle de teatre pels carrers i places del nucli antic d’Amposta. Alguns voluntaris del 2009 no van voler participar al 2010, i este any s'està incrementant.

Penso que aquesta tendència es podria atenuar amb petits detalls, com ara:
  • Nomenar o publicar el nom de tot el voluntariat a algun vídeo o web.
  • Agrair als col·laboradors i col·laboradores que no cobren amb alguna mena d'acte intern (si convé sense sopar), i si no és possible, amb un correu electrònic serviria.
Per l'any següent m'agradaria proposar a l'organització de posar un director o directora de la festa que pugui anar treballant, mentre altra gent prepara altres actes (com la inauguració del parque):
  • Avisar-mos amb temps i de forma protocol·lària, per fer-mos sentir importants, ni que sigue.
  • Demanar propostes de millora als que van participar a edicions anteriors.
  • Al DVD intentar filmar a tots els voluntaris i voluntàries per tenir un record.
Es pot veure el vídeo de la meva actuació, feta per un amic, que sinó no m'haguessa vist cantar. Faig el paper d'un borratxo cantant jotes. Si! sóc lo primer actor que canta... (segon 30 del vídeo)



A nivell personal voldria comentar que
  • a altres escenes hi havien pastetes i a la meva no.
  • a molts voluntaris es van repartir un DVD de l'acte, a mi no.
El voluntariat s'ha de mimar, agrair i potenciar. Crec important, pel greuge comparatiu, que si a la gent de la sarsuela es posa en nom de tothom al DVD, a la resta fer algun petit gest d'agraïment, com he dit abans, ni que sigue un e-mail.

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour