Dissabte al matí al castell es presenta oficialment la llista d'Esquerra d'Amposta

Llista d’EA-ERC per Amposta 2007Moltes han sigut les insinuacions, les "passava per aquí", acabo de pensar-hi, ho he buscat per la xarxa... i m'acabaven preguntant que "qui anava a la llista d'Esquerra".

En un moment com este, recordo lo que vaig viure ara fa quatre anys. Els resultats que vam treure van ser molt bons per aquell moment. Teníem una altra candidata. Al meu cas personal anava d'independent i el número 9 de la llista.


Com ja saps, ara les coses han canviat molt per treure uns resultats encara millors. Esta vegada farem alcalde a Adam Tomàs, i una sèrie de gent que el recolzen amb la que tenim dipositada tota la nostra confiança.

A nivell personal tinc una altra filla més, m'he fet una mica més gran (que no alt). Vaig fer-me militant el dia després de les eleccions municipals, sóc membre de l'executiva d'ERC d'Amposta, secretari local de Societat de la Informació, i no se si se podia dir, vaig lo 12 a la llista que es presenta aquest dissabte, 30 d'abril, a partir de les 11.00 h a la Plaça del Castell d'Amposta.
També hi haurà un vermut popular, vindràs?
 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour