Un dia vaig tenir un somni i li hem posat Espantant gavines

Entrevistem a Jesús Ferré, la persona que va tenir la idea de fer el curtmetratge Espantant gavines que acaben de presentar a la Biblioteca d'Amposta el passat divendres.
E: Bona tarde!
J: Hola, bona tarde
E: Al crèdits diu idea Jesús Ferré, que vol dir?
J: Pos... m'agrada que me fasses esta pregunta, jo lo que passa que una vegada vaig tenir un somni, volia fer un curtmetratge, vaig comentar-ho als amics i entre 9 ho vam tirar endavant
E: Als crèdits també diu productor, té mèrit ser productor a un curt sense pressupost, no?
J: Això mateix va dir el Tibau a la presentació i no sabia que fer-li...
E: Com se fa un curt?
J: No se, pregunta-li a ells
E: Està basat en un conte del Jesús M. Tibau, no?
J: Si, un conte de pàgina i mitja
E: Vols afegir alguna cosa més?
J: No, ah si! este curt no l'he fet amb el mòbil, jo ja volia però no me van deixar. Jo ja en sabia de fer vídeos, ne tinc uns quants penjats a internet, puc parlar dels meus vídeos?
E: No
J: Pos això, crec que quan t'ajuntes en 9 persones amb el talent que tenen, no surt un producte només nou vegades millor... surt... mmmm... però si después surt un seguit de col·laboracions la cosa s'anima i quan veus tots los seguidors de facebook, buaaaaa!
E: Vale, pos avui hem parlat en...
J: Me queda una cosa... he dit que és un curt amateur?
E: No
J: ... i que lo curt l'hem dixat a la xarxa perquè tothom que vulgue pugue agafar-lo i fasse lo que vulgue?
E: No. Sou una mica pardillos, no?
J: :)

E: Sense més preàmbuls vos dixo en la pel·li



4 comentarios:

  1. Jesús M. Tibau ha dit...:

    potser sí que som un amica pardillos, però, i el que xalem?

  1. Eqhes ha dit...:

    X'D

  1. Ciutadà K ha dit...:

    Ai, senyor ... com una regadera, rei, COM UNA REGADERA !!

  1. jesus ha dit...:

    Me feia especial il·lusió autoentrevistar-me que no ho havia fet mai...
    ;)

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour