Te presento a Tere, el meu contacte número 500 de facebook

Fa gràcia que casualment el contacte 500 sigue Tere Giné. No ens coneixem de res i hem coincidit diverses vegades aquest l'any. Elabora compartidament el increïble bloc de la La Plana Ràdio, junt amb Josep Roig, bloc de referència informativa a les nostres terres. És cap de programació de dita ràdio. Fa mig any que porta el bloc Platerets i cassoletes i li encanta seguir tens un racó dalt del món i marfanta.com.
Mos vam "conèixer" a l'Ebrebloc 2008, tot i que no me'n recordava, quina memòria la meva! L'episodi sorprenent que m'ha passat en ella, va ser a Tarragona, a una pizzeria, que estava en la família i em va i em saluda i em diu que em seguia per la xarxa i que si ella, senyalant el cotxet que portava, si era Teresa... que la coneixia pel videobloc que en vaig parlar d'ella el dia que vaig anar a veure la ecografia... va ser una cosa impressionant!!! el meu amic de Tarragona em va dir, que? ets més famós que la monyos? jejejejej


I ara casualment la he trobat al facebook i li he volgut fer un petit homenatge com vaig fer amb la companya 100.

Personalment la he anat a saludar este diumenge a la Fira del oli, a l'estand de la ràdio i no tinc escusa per saludar-la a partir d'ara. Li he fet la proposta deshonesta de fer-li una entrevista per vídeo, però sembla que això d'ajustar agendes i de cara al nadal està una mica complicat... jo no és que tingue molt de temps tampoc.

Dissabte quan la vaig afegir era el tercer contacte que havia fet al facebook i era molt nova. No tenia foto ni res... ara ja te 20 amics. Si te la troves pel facebook fes-li un toc de part meua!

5 comentarios:

  1. Anònim ha dit...:

    la Tere es guai!

  1. Miuse ha dit...:

    Sense parlar-me mira si has averiguat coses meves, ets un "lince"!!!

    kernel no siguis tan adulador que tu i jo som mig parents encara i se'ns vorà lo plumero

  1. jesus ha dit...:

    @kernel, jejeje

    @cullereta però si la mitat de coses me les vas dir diumenge, la resta el sr. google però hasta que no vaig deduir que l'apellido portava accent no me'n vaig sortir... tot ho explica, prova de buscar-te al google amb nom i primer cognom

  1. losimo ha dit...:

    FElicitats Tere!! :D

  1. losimo ha dit...:

    ... I felicitats Jesus pels teus 500 amigatxos!!! ;U)

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour