El recorregut de les meves tendències polítiques fins ser secretari local de Societat de la Informació d'ERC

Els orígens
Vaig créixer en un ambient sense cap tipus de motivació política. Fa 18 anys vaig complir els 18 anys i em vaig convertir en un demòcrata indecís.

Internet i la meva ciutat
Les meves tendències polítiques han anat relacionades amb la meva passió per internet i per la meva ciutat. Porto 12 anys treballant per Amposta a internet, de la que he aprés molt sobre la llibertat, la col·laboració i la democràcia participativa. Vaig fundar al 2001 l'associació Internautes d'Amposta (actualment Atictes) que han esdevingut la meva segona família.

Esquerra i l'ajuntament
CiU ha estat a l'ajuntament Amposta des que tinc us de raó política. La seva manera de governar, sobretot en els inicis de la implantació de les noves tecnologies no m'agradava, i poc a poc vaig anar adquirint més consciència d'esquerres, sense cap partit polític definit.
  • 1996-2002 L'ajuntament no va col.laborar amb el meu projecte de ciutat a la xarxa.
  • 2003 la Universitat Rovira i Virgili va avaluar d'excel·lent el projecte Amposta Xarxa Ciutadana, que em va servir de projecte final de carrera.
  • 2003-2008 L'ajuntament ha estat recolzant el projecte d'Atictes per Amposta a la xarxa i aprofito per donar les gràcies públicament.
El republicanisme
Des del 2006 vaig donar assessorament de tecnologies de la informació i la comunicació a Esquerra Republicana de Catalunya d'Amposta, tasca que he fet fins als dies d'avui.

Al 2007 vaig formar part de la llista d'EA-ERC per les eleccions municipals locals com a independent dins d'un projecte que m'il·lusionava i molt treballat.
Recordo amb carinyo que el Punt va destacar el treball a la xarxa que dirigia, en concret el web sobre Marta Cid, d'entre els projectes de política 2.0 de la província de Tarragona.
Al perdre les eleccions em vaig fer militant i ara m'han escollit secretari local de Societat de la Informació d'ERC junt amb un equip jove i amb ganes de fer coses pel poble. En la línia seguida des de sempre, des del debat i el respecte, esperem portar endavant propostes i accions que ajudin a millorar Amposta i el benestar de la seva gent. Per tant estic obert a rebre propostes i suggeriments de tothom.

7 comentarios:

  1. Daniel Gil Solés ha dit...:

    Un post que destil·la sinceritat i claredat... i respecte per altres opcions. M'agrada molt que parlis amb franquesa i obertament de les teues opcions polítiques. Enhorabona de nou!

  1. Una cosa tinc clara, Jesús, siguis del partit que siguis, si em deixen, sempre et votaré a tu.
    Ets un gran actiu pel qui tingui la sort de comptar amb tu.

  1. jesus ha dit...:

    Gràcies, em dec a la gent del meu voltant i crec que ho havia d'explicar de cap a peus per si hi havia algun dubte...

    Jordi te passes una mica, no fa tant que em coneixes... gràcies!

  1. emili nieto ha dit...:

    Una exposició d'intencions molt clara. Endavant amb els teus projectes.

  1. Marc Ferreres ha dit...:

    Realment Jesús és una màquina d'idees i una persona de gran cor. És un plaer treballar al seu costat

  1. Anònim ha dit...:

    Hola, amic. A mi, ya sabes que esto de la política ..., ni fu, ni fa. Pero, si haces tan bien tu "trabajo" como político, como haces "el de" amigo, ya quisiera yo poder votarte a Presidente del Gobierno (menos chuscos y más bollos).

    Un beset, petita gran persona.

  1. jesus ha dit...:

    Emili, Marc i Fer moltes gràcies pel suport

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour