Ja tinc la katana!!!! Yatta!

L'Haitià ja havia semblat que se'n sortia del seu paper a l'empresa del sr. Bennet, i avui finalment ha fet un gir absolut, salvant a Claire. Avui han fet el capítol 17 i 18 d'Herois a la meva cadena.

Hiro i Ando han aconseguit la katana de Kensey i el meu heroi preferit ha recuperat el seu do. No se m'ocorreix res millor que aixecar els dos braços i cel·lebrar-ho!!! bieeen!!!!
Avui m'han enganxat a la feina aixecant els braços d'alegria


Lo polític ha venut la seva ànima a Lindeman per prestigi... ayyy la vanitat ens portarà a la perdició, eh Nathan!!!!!

Mohinder
per fi descobreix a Sylar i per poc es juga la vida fins que arriba Peter. S'acaba el capítol que li comença a obrir el cap a Peter... tu no ets com jo? A veure com ho fas...
 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour