Ahir em vaig trobar al professor de 3r d'EGB

Vaig estudiar als Hermanos i ahir vaig trobar-me a don Enrique. No l'hagera conegut, perquè m'ho van dir, ell tampoc se'n podia recordar de mi. Un munt d'anys abans em vaig trobar al de sext, don Jose Luis, i em vaig presentar i se'n va recordar de mi. L'any passat a Mari Carmen (tercer) i també. Don Simeón (octau), que encara deu estar en actiu, me deu conèixer i don José María (sèptim) li vaig sonar bastant l'any passat. No res, volia fer un record als meus profes del que se'n dia allavons EGB i lamento no recordar els noms de la resta de professors. No se si és que tenim una edat, però este cole no existeix, los profes no es diuen en "don" i ni els cursos es diuen sext, octau i sèptim.

1 comentarios:

  1. Anònim ha dit...:

    Hola!!

    potser ja no et recordes de mi, pero mirant la llista de blogs ebrencs he trobat el teu, i ves la sorpresa meua quan he vist que també vas estar-hi als Hermanos, el mitic, amb l'Enrique, Simeon, i Josep Maria, etc....en fi, salutacions!!!

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour