Al 1996. Al mes de Juliol em vaig connectar a Tinet. Va ser llavors quan vaig intentar fer la meva pròpia pàgina personal. Vaig fer la primera fase una pàgina en imatges, lletres, colors i un fons, afegint seguidament taules... i en una segona fase que vaig aprendre a fer frames...
Jesús Ferré, 2004, Amposta XC, pàg. 14
D'això ha passat molt de temps i els webs van portar als blocs i estos a les xarxes socials. La gestió de la identitat digital, i les diverses comunitats que la envolten, evoluciona tant que un dia t'has de sentar i posar una mica d'ordre.
Iconalab és un exemple de campanya de màrqueting a la xarxa d'una marca. La vessant de Jesús Ferré, com innovador d'internet a les Terres de l'Ebre. Oferint els serveis de recerca, formació i assessorament a les organitzacions.
La meva identitat digital es desenvolupa al perfil de facebook. Però necessitava dividir les meves opinions en dues branques, la vessant professional [bloc i microbloc] separada de la personal [bloc i microbloc].
Després d'aquí es despengen tota una sèrie d'iconetes, com m'agrada dir-ho, on es pot accedir a tots els continguts escampats pels mitjans socials que utilitzo més actualment.
Visita la nova identitat
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada