Ferran me fa un mapa per pujar al Montsianell

Tot va començar quan me vaig perdre volent pujar al Montsianell (hi han proves gràfiques). Alguns s'han ofert a explicar-m'ho, un parell a acompanyar-me, però Ferran Vidal m'han fet tot un croquis al twitter (es llegeix de baix a dalt).
Fins i tot m'ha recomanat que em baixe la ruta en GPS al mòbil.

Moltes gràcies a Joan Manel, Joan Marc, Carme i a tothom que ha deixat un missatge de suport per les xarxes socials. Avui m'han explicat que un va arribar a la feina i va dir: has d'entrar al feixbuc que Jesús s'ha perdut!

El cim de les muntanyes és una metàfora de neteja, de radicalitat, d’unitat de visió. (extret del bloc de Pepe)
Pos bueno, això, que este cap de setmana tornaré a intentar a pujar el meu particular i humil cim.
Diuen que a dalt l’aire és net; la visió, lliure; l’entorn, impol·lut.




















 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour