
Un altre exemple de coses que es poden fer al Facebook és anunciar un esdeveniment. Posant per exemple Nits a l'àtic, que este divendres Jaume Vidal mos parlarà d'Art i disseny a la xarxa, hi han vora a un centenar de persones que possiblement hi assistiran.
A un esdeveniment al Facebook fer clic a la opció "Potser hi assistiré" es fa quan vols recolzar l'acte. En canvi hi han 24 persones que han confirmat l'assistència i si pegues mirada pots veure les cares de la gent que mos trobarem. Però lo que més m'ha sorprès d'aquest esdeveniment és que hi han 20 persones que han dedicat 2 minuts del seu temps per escriure dos paraules recolzant l'acte i expliquen el motiu de perquè no hi assistiran i que possiblement seguiran la xerrada des de casa seva pel canal de televisió per internet que muntem.
Facebook dona tres formes de recolzar un esdeveniment en funció de l'energia que hi vulgues invertir.
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada