Lo misteri de nadal i'l cumpleanys que s'atansa m'evoca records de la mama

Són els 6 i mitja de la nit i no puc dormir, pos he pensat, escriu una mica, solta-ho i a dormir corrent que s'han de destapar regalos dema!!!!!
Hasta fa molt poquets dies que no estava passant de les millors èpoques de la meua vida, però les xiquetes animen molt i la meua dona és lo millor que m'ha passat a la vida... com diria el presentador de les campanades, estava normalot!
No tenia ganes de desitjar lo bon nadal, ni al bloc ni res...
La setmana sembla que ha calat lo misteri de nadal a la gent i s'ha desbloquejat un tema familiar. Ahir a la feina em van començar felicitant el nadal i el cumpleanys... l'associació no s'ha quedat curta i al facebook esta tarde-nit ha sigut un allau de felicitacions...


Ahir vam estar jugant mitja tarde en Marina (la xiqueta de 5 anys) i estava emocionada pel meu cumpleanys que entre la iaia i la mama li havien fet guardar uns quants secrets (regals, sorpreses, algun dibuix...) i no podia més i se li escapaven.

Ja estic més contentot i no se com agrair-ho...
Demà se presenta un dia d'il.lusió, per les menudes i pel machuchot de casa que també té que obrir regalos!!!!
Sent los segons nadals sense la mama, i el tema de demà aixecar-me i trobar els regalos, em recorda que molts estaven amb la teua lletra. Per cert, mama, passarem los nadals en los que a tu t'agradaria.

P.D. Notisión de última hora d'ahir, la bisabuela de les xiquetes ve a dinar. Tindrem a casa a la nonagenària Àngeles, tot un regalo de la vida!

Ah! per cert! BOOONNN NADAAAAALLLL!!!!!

4 comentarios:

  1. Jesús M. Tibau ha dit...:

    bones festes

  1. Eqhes ha dit...:

    Bon Nadal Jesús! M'alegra llegir que va tot bé ;).

  1. Anònim ha dit...:

    Bon Nadal! I per molts anys!

  1. Anònim ha dit...:

    Bon Nadal i bones festes! i felicitats! M'alegra saber que estas millor (et veia raro, sincerament t'ho dic, perquè ets una persona a la que aprecio molt i molt. Ara que és Nadal i es diuen estes coses i tot l'any, eh!? :)

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour