Tu primera colonia Chispas!

Fa uns tres mesos que em van "enredar" per posar-me a un partit polític. Des de llavors tot ha sigut la primera reunió de partit, la primera foto a la premsa, el primer acte públic, primer inici de campanya, primer contacte amb la gent de carrer, primer debat...

Esta nit, primer míting, i ni més ni menys que amb Carod, el vicepresident de la Generalitat!!! Ja m'havien comentat que és molt sorprenent sentir-lo parlar, però es que havia sentit fins i tot de detractors d'ell, que l'alaven dient que al mon de la cultura haguessa funcionat millor...

i después anem a sopar en ell...
encara me tinc que pensar que me poso!!!!

2 comentarios:

  1. Gustau Moreno ha dit...:

    Ostika, quins records!
    Este anunci és una obra d'art.

  1. jesus ha dit...:

    jeje! a mi m'ha fet molta gràcia! no em deixo de sorpendre lo que es pot trobar per la xarxa!!

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour