Al fòrum d'Amposta.info continuen els anònims en la línea destructiva

Actualització (19maig): Llegeixo i comprobo el tancament indefinit del fòrum d'Amposta.info

Al fòrum d'Amposta.info no és la primera vegada que s'enjaguen responsabilitats legals, i fa molt i molt temps que és un cau de rumors, acusacions i difamacions. S'han arribat a posar en la meva persona aquest any per activa i per passiva... l'any passat, etc... Pos ahir, a banda de la entrada 2639 que han esborrat, va sortir un comentari anònim que dèia que la wipi-pedia li estira les orelles a marta cid.
Això es refereix a un tema que es va desencallar que vaig explicar fa uns dies, i en cap moment és lo que comenta aquí. No és que van entendre que que es feia publicitat i hem rectificat, el tema és un altre. Lo de "tecno-assesors amb vocació de tecno-funcionari" es refereix a mi.

És bastant trist que existeixin espais de comunicació que s'inundin d'anònims que darrera la valentia que dona un mocador tapant la cara, es puguin dedicar embrutar l'honor de la gent. A mi l'únic que se m'ocurreix és defensar-me al meu bloc,
  • * Pot ser el que hauríem de fer és anar a la botiga de la empresa que ho porta, plaça Adolf Ventas, a suplicar que ho esborrin.
  • * Pot ser el que hauríem de fer és no visitar llocs d'este tipo.
Però per començar, i ara el que faré immediatament, és avisar al meus successors d'axc.cat que fassin la petició de treure la publicitat del seu espai que jo mateix vaig enviar fa un temps.

2 comentarios:

  1. Anònim ha dit...:

    No tinc res a veure amb Amposta.info ni amb l'empresa que ho gestiona, però crec desencertada la manera com has plantejat el tancament del fòrum, tant a la llista Amposta com al teu blog.

    No crec que el boicot -tot i que la gent d'ERC n'esteu molt acostumats- sigui la millor manera de resoldre el vostre punt de vista contrari a unes afirmacions que, de passada, no sabeu per qui han estat fetes.

    Tinc afinitat polítiva amb CIU (eufemisme de "voto a CIU") però em sap greu veure com la política municipal degenera de la manera com ho està fent. Sembla que tots els partits polítics tingueu la raó absoluta -inexistent almenys per a una bona pila de filòsofs clàssics- i que només us interessi el poder pel poder i no com una eina de servei a la societat amb un marcat sentit vocacional.

    Seria bo, doncs, que aquells qui sou polítics "professionals" transmetéssiu a la societat els valors que aquesta hauria de tenir impregnats. I el boicot (la revenja) no em sembla que sigui un d'ells.

  1. Anònim ha dit...:

    es lo segon boicot contra esta gent, potser algú no los pot vore massa i burxa tot lo que pot?

    a molta gent li molestava lo foro pq es deien veritats?

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour