Xarrem? j e s u s @ a x c . c a t
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lacuinadejesus. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lacuinadejesus. Mostrar tots els missatges

Nou episodi de LCJ: Fent els deures a última hora. Estat deteriorat del mobiliari urbà a Amposta a la porta d'una escola

Nou episodi de LCJ fet íntegrament de vídeos del youtube del 1977





Nou vídeo: La gent normal, però 2.0





Nou episodi de la Cuina de Jesús: Màgia infantil lo dia de Reis



He publicat un nou vídeo que fa molta ràbia: Carrers d'ahir i d'avui

veure vídeo a blip.tv

Tres grans homes fan anys avui i a un li dedico un vídeo


Lo 12 de novembre fins fa ben poc, coincidia que era l'aniversari de dos grans persones que eren un exemple per mi, l'Ernest Benach i Carles Gonzalez. De fa pocs mesos un petit gran home es va interposar al meu camí fruit de dues casualitats. A tots tres desitjo un feliç aniversari, i en concret a l'Andreu, li dedico lo nou episodi del videobloc.

veure vídeo al facebook o a lacuinadejesus

Nou vídeo a la cuina de jesus: Desembala un a un els somnis

Videorecordatori de la mama

La nit abans de morir la mama, va dormir agafada de la meua ma, ritual que compartia a l'hospital, nit si, nit no, amb ma germana. Avui dilluns fa tres anys que se va morir. És el primer any que ho recordo amb calma i amb enyorança en positiu.


Fa unes setmanes vaig publicar un vídeo de l'instant del transit de la vida a la mort que li dedico a ma mare. Comparant el treball de fa dos anys, ara hi ha més record que rencor, per això dic que s'ha perdut la “n”. El temps i el recolzament de la família m'ha anat curant i posant al lloc.

Al final del vídeo li vaig voler fer un petit vers, tot i no tenir experiència, amb metàfores de conceptes que em recorden a ella i ara he volgut explicar.

Els tresors són mas filles, és que pocs mesos després vam tenir a ma filla la menuda i gràcies a ella, ho vaig poder passar millor, dintre el que cap.

A les pel·lícules, es fa molt que et passa la vida per davant quan et morts... i he posat 80 vídeos dels últims tres anys al videobloc.

La nit de l'enterro li vaig comentar a Marina, la única filla que tenia, al balcó de casa, que la iaia Tere ara era aquella estrella tant brillant, cosa que mos ha anat recordant cada vegada que hem anat en cotxe per la nit: Mira la iaia! És aquella!

Bueno tot plegat, volia ser un matxambrat d'idees, d'una situació molt intensa, per fer un treball amb grans influències televisives, per dedicar-li a la meua mama, però prou encobert per passar desapercebut.

Mai oblidarem el teu somriure


Nou treball de la Cuina de Jesus: els teus riures

Tercer aniversari del videobloc #fb


La cuina de Jesus, és un projecte de fer vídeos casolans i penjar-los a la xarxa. Des del primer dia que estem aprenent això del videobloc. Inicis didàctics i ha esdevingut videorealitat i esdeveniments. Sempre amb un pessic de ficció, humor i surrealisme.

Atictes al 2007 van fer unes jornades a Amposta sobre el futur de la TV, dirigides pel mestre David Comuñas, i mos vam quedar tant maravillats amb el tema audiovisual a la xarxa que
  • portem 3 anys emetent vídeo en directe per internet
  • i vam engegar un videobloc, al que em van fer anfitrió
Marc Ferreres es va inventar lo nom (La cuina de Jesus) i pel videobloc han col·laborat moltíssima gent a la que vull donar les gràcies. I gràcies a tothom que han cregut, s'ha penjat de mitjana d'un vídeo cada 12 dies durant tres anys.

A la cuina de Jesus s'ha apostat fort pels continguts lliures i he acabat fent moltes xerrades de videobloc per la província, fins i tot a la universitat.

Que altra gent s'hagi pogut inspirar amb aquesta feina és la segona cosa més gratificant del projecte. De forma indirecta s'ha incitat a la gent a penjar vídeos a la xarxa i han nascut projectes com ara el curtmetratge Espantant Gavines, que a la vegada ha inspirat als alumnes de 6è de Primària de l'Escola Daniel Mangrané a seguir les mateixes passes, per posar un exemple.

Quan vaig començar a publicar els vídeos simultàniament al facebook, es va incrementar notablement els comentaris esdevenint converses amb els espectadors que això si que és lo més gratificant.

M'he apuntat al taller de vídeo creació "Vida: Trànsit" de l'Escola d'Art i Disseny per a vore si abandonem una mica lo cutrerio i fem algo de profit.

Pots creure que al 2004 no es podia veure el vídeo per internet?


Nou capítol de la cuina de jesus: lo superheroi





Nou episodi de la Cuina de Jesús: Despintors

Vídeos de com va anar lo flashmob #fb



Més informació al grup de facebook

Lo pròxim dissabte fem una trobada espontània coreografiada de gent del facebook a la Festa del Renaixement de Tortosa

Hem preparat un flashmob i lo farem dins la Festa del Renaixement, dissabte 24 de juliol de 2010 a les 13:30h a la part central del Mercat Municipal de Tortosa diumenge 25 de juliol de 2010 a les 19h a algun lloc de Tortosa per determinar. Necessitem que t'aprenguis la coreografia i vingues a ballar-la en natros.


Un Flashmob és una acció organitzada on un gran grup de persones es reuneix de sobte en un lloc públic, realitza algo una mica inusual i després es dispersa ràpidament. No té cap finalitat política, ni social, ni publicitària, l'únic objectiu és divertir-se i riure una mica de la gent que es quedarà sorpresa i de natros mateixos.
Per més informació d'un flashmob


Voldríem donar les gràcies a tota la gent que mos ha recolzat i molt especialment als 275 membres del grup de facebook on vos podeu adreçar per més informació.

Entrevista a l'EbreTV #fb

Un dia vaig tenir un somni i li hem posat Espantant gavines

Entrevistem a Jesús Ferré, la persona que va tenir la idea de fer el curtmetratge Espantant gavines que acaben de presentar a la Biblioteca d'Amposta el passat divendres.
E: Bona tarde!
J: Hola, bona tarde
E: Al crèdits diu idea Jesús Ferré, que vol dir?
J: Pos... m'agrada que me fasses esta pregunta, jo lo que passa que una vegada vaig tenir un somni, volia fer un curtmetratge, vaig comentar-ho als amics i entre 9 ho vam tirar endavant
E: Als crèdits també diu productor, té mèrit ser productor a un curt sense pressupost, no?
J: Això mateix va dir el Tibau a la presentació i no sabia que fer-li...
E: Com se fa un curt?
J: No se, pregunta-li a ells
E: Està basat en un conte del Jesús M. Tibau, no?
J: Si, un conte de pàgina i mitja
E: Vols afegir alguna cosa més?
J: No, ah si! este curt no l'he fet amb el mòbil, jo ja volia però no me van deixar. Jo ja en sabia de fer vídeos, ne tinc uns quants penjats a internet, puc parlar dels meus vídeos?
E: No
J: Pos això, crec que quan t'ajuntes en 9 persones amb el talent que tenen, no surt un producte només nou vegades millor... surt... mmmm... però si después surt un seguit de col·laboracions la cosa s'anima i quan veus tots los seguidors de facebook, buaaaaa!
E: Vale, pos avui hem parlat en...
J: Me queda una cosa... he dit que és un curt amateur?
E: No
J: ... i que lo curt l'hem dixat a la xarxa perquè tothom que vulgue pugue agafar-lo i fasse lo que vulgue?
E: No. Sou una mica pardillos, no?
J: :)

E: Sense més preàmbuls vos dixo en la pel·li



Nou vídeo: àtic 2a, de l’analògic al digital #fb

Enguany, l’associació Atictes i la Universitat Rovira i Virgili organitzen les VII Jornades “àtic 2a” sobre TIC. Aquest cop, analitzaran l’evolució que estem fent els usuaris des del món analògic al digital i explicaran com ens comportem en ambdós entorns. L’esdeveniment tindrà lloc l’1 de Juliol a Tarragona i la inscripció és gratuïta.


En aquesta edició de les “àtic 2a” comptaran amb la inestimable presència de Richard Stallman, reconegut mundialment per ser el fundador del Moviment del software lliure i del projecte GNU. El Sr. Stallman explicarà quina és la clau per disposar d’una societat digital lliure tot fomentant la inclusió de les persones en un món digital bo.

Les jornades es completaran amb les ponències “Pares analògics i fills digitals” de la Doctora Mar Camacho i “Protegir (o no) la nostra identitat a internet” de David Comuñas. Els ponents analitzaran al llarg de tot el dia la importància de l’evolució social des d’un món analògic cap a un model digital on tothom està connectat, de manera gairebé immediata i constant, amb tot allò que l’envolta. Per tant, les ponències esdevindran interessants tant per a empreses com per a particulars de qualsevol àmbit i edat, donat que la inclusió digital afecta a tothom per igual. A més a més, totes les ponències tindran un marcat caràcter didàctic i social, per la qual cosa no caldrà disposar de coneixements previs sobre Internet o qualsevol aspecte tècnic relacionat amb la informàtica.

Com sempre, les “àtic 2a” es podran seguir en directe per Internet a través dels següents mitjans:

Per inscriure-s’hi i obtenir més informació cal visitar el web www.atic2.cat.

Hi ha algun error al rànquing d'Alianzo, ja que estic dels primers en català

Estava mirant el top10 dels blocs en català d'Alianzo i trobo que hi ha algun error ja que estic el el segon del nostre territori, detràs d'un senyor del Rosell. Em sobta molt que no estiguen los de sempre de les Terres de l'Ebre


Bob Esponja a l'Atlàntida i la gestió del coneixement #fb

El fet que em va passar ahir, pensant-ho be, crec que entra dins al surealisme. Per adornar el final del curs de gestió de la informació a l'Administració Pública no se m'ocurreix res més que lloar la importància de la gestió del coneixement, fent referència a un dels més grans programes de televisió de la història, segons la revista TIME al 2007.
Bob Esponja i els seus amics viatgen a la ciutat perduda de l'Atlàntida enfonsada baix les aigües. Allí coneixen a Altesa Reial, que forma part d'una civilització molt avançada, però millor mira lo vídeo d'un minutet.

Per fi s'ha acabat el maleït maig i em deixa amb 5 vídeos i un àudio #fb

Ha sigut un mes de bòlid amb mil projectes, igual que aquell que va crear el món en sis dies i el setè va descansar, necessito temps per trobar la calma, centrar-me de nou i retrobar-me en los meus.

Exemples de coses en les que he participat


2.- Presentar un llibre (vídeo)
3.- Curs semipresencial (moodle)

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour