Com va anar la meva primera cursa

Dissabte passat vaig participar a la meva primera cursa. Va ser a Masdenverge. Aquí deixo la ruta, hi havien moltes pujades i baixades de muntanya, però bueno, a una setmana vista sense agulletes, és un molt bon record. Vaig quedar dels 18 últims (de 122 participants), va fer gràcia que cap al final em va avançar l'ampostina Pili Rojas, amb la última que vaig xerrar una miqueta.

Ha estat un repte molt gran per mi. Mai havia corregut més de 12 km i la cursa era de 13.

Com a repte personal estic molt molt orgullós. A banda de l'experiència també va servir per publicitar el meu nou projecte professional: Iconalab (veure última foto)



(arribada)

3 comentarios:

  1. Felicitats Jesús, a les fotos surts molt professional... ;-)

  1. dubi ha dit...:

    Caram! 13 km. corrent! Enhorabona!!

  1. Jacme ha dit...:

    apa noi, quin fart de córrer! però al final has sobreviscut: Felicitats!!!!

    :DDDD

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour