Quan vaig nàixer, al 1972, els astronautes van deixar d'anar a la Lluna

Pocs dies abans de nàixer lo que escriu esta entrada, es va fer esta bonica foto que ha donat la volta al món. És una de les poques que mostren la Terra completament il luminada. Això es va fer a l'últim viatge tripulat a l'astre veí. Enllaço un trocet d'un bonic documental que ho explica.

L'any que vaig nàixer, 1972, es va posar en funcionament la primera central nuclear del païssos catalans a un poblet d'aquí al costat.

Aquell any mentre la gent del primer món consumia més petroli que mai a la història, al tercer món començava la lluita pel control dels recursos naturals.

Aquell any es va popularitzar la videocónsola, mentre per la tele començà un programa que es dia Un, dos, tres... responda otra vez

Qui estigue llegint esta entrada no tinc molt clar que deu estar pensant, però sempre m'ha fet il·lusió saber que va passar l'any que vaig nàixer, i t'ho posar molt fàcil la wikipedia.

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour