Dissabte a l'Ampolla dos ampostins van nadar 3km, en bici 180km i van córrer a peu 40km en 15 hores

Dissabte passat a l'Ampolla van fer l'Ironcat, de les poques proves l'única prova de triatló que se celebren a la Península Ibèrica sobre la mateixa distància que l'Ironman de Hawaii, amb 3.800 metres de natació, 180 km de ciclisme i 42,195 km de cursa a peu.
La van superara dins al termini de 15 hores dos ampostins, José Lluis García i Joan Marc Fons Vilagrasa.
M'ha fet gràcia l'entrada tant emotiva que li ha fet un amic a Joan Marc.
No em puc arribar a imaginar la duresa de la prova tant física com psicològicament i només em queda felicita-los.

4 comentarios:

  1. Marc Pallarès ha dit...:

    L'Ironcat no és la única prova de distància IronaMan que es fa a la Península Ibèrica,a l'octubre es fa la Challenge que també és distància IronMan.

  1. jesus ha dit...:

    Moltes gràcies Marc, ja està esmenat
    Salutacions,

  1. Anònim ha dit...:

    Moltes gràcies Jesus, la veritat és que em vas sorprendre ahir quan em vas felicitar. La meva dona ja m'ha explicat de qui ets germà. De debó, moltes gràcies

  1. jesus ha dit...:

    Me va fer molta gràcia que dos ampostins fésseu això...
    Enhorabona!

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour