Com faria una presentació ràpida del llibre #Política 2.0 de l'Ernest Benach, ara que vaig per la pàgina 70


M. Hble. Sr. Ernest Benach, Sr. delegat del Govern, Sr. president de la Cambra de Comerç de Tortosa, amics de la web 2.0.
Quan em va trucar el Sr. Ernest Benach, mig de broma li vaig dir, voleu dir que sabré presentar-ho? i vaig escriure-ho a les meves xarxes socials, explicant que tenia molts nervis. A banda d'unes desenes de persones que em van contestar, a les dues hores el Sr. delegat del Govern hem va deixar un comentari al Facebook.
Estem acostumats, a les eleccions que hem viscut a les Terres de l'Ebre, que algun polític explique el seu programa a la xarxa sense cap tipus d'interacció possible, tancant el bloc el dia següent de les eleccions i amb molts de dubtes si allò ho ha escrit ell mateix.

El Sr. Ernest Benach ens ve a explicar amb el seu llibre #Política 2.0, que els polítics han de canviar d'actitud, que a la xarxa han de conversar amb els ciutadans, que han de ser més transparents i comunicar de forma sincera.

Però, no només de política parla el llibre, parla en general de l'actitud que hem de tenir els ciutadans al Facebook i a la web 2.0 en general.
Aquest temes ja el coneixia ja que ara fa un any, vaig poder gaudir de tres xerrades sobre aquesta matèria que el Sr. Ernest Benach va fer pel nostre territori i una al mateix Parlament. A la meitat dels actes formava part de l'organització i vaig poder consultar-li alguna cosa personalment.

M'ha sorprès bastant un tercer missatge que he tret d'aquest llibre. Ara que vaig per la pàgina 70, explica com la segona història d'Internet a Catalunya.

Quan estudiava em vaig fer un fart de sentir com va aparèixer el català a internet situant-ho als anys 90, de mans de Jordi Adell, Manel Santromà i Vicent Partal entre altres, buf!!! ara em sembla que és la prehistòria!!!
En aquest llibre parla de les opinions més rellevants en els darrers cinc anys a la internet a Catalunya, parlant de Marc Cortés i un llarg etcètera de gent important dels darrers anys a les xarxes socials al nostre país.

1 comentarios:

  1. Àngels ha dit...:

    Mooolt bonic i encertat Jesús! després d'un cap de setmana intens i esgotador, encara vas tenir forces d'escriure. Ets admirable.

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour