Avui xerrada d'Ernest Benach i demà Atictes fem el taller de videobloc i la trobada de Facebook dins a l'Ebrebloc

Avui divendres és el segon dia en poc temps, però no l'últim, que coincidiré amb el president del Parlament a les nostre terres, a la biblioteca de Tortosa. Atictes demà, dissabte 7 al matí, fem el taller de vídeobloc i per la tarde Trobada de feisbucaires a la biblioteca de Roquetes dins al marc de l'Ebrebloc, que les activitats no s'acaben aquí i recomano pegar una mirada a tota la programació.





L'Ebrebloc és el tercer any que es fa i és una activitat que li tinc molt de carinyo. L'anunci del primer Ebrebloc, a principis del 2007, va ser el detonant perquè m'obrís el bloc per poder assistir amb sentiment de pertinença. El segon vaig filmar amb el mòbil uns quants vídeos. I este tercer mos han convidat a Atictes a fer un parell d'activitats i en concret, jo m'encarrego del taller de videobloc, que l'he muntat per introduir a qui mai ho ha fet i amb un enfoc molt senzill, amateur i domèstic.
Mos vorem avui i demà a l'Ebrebloc?

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour