Em segeixen 1000 persones a la xarxa social twitter, mentre jo només segueixo 120

Hi han coses que no se si mai entendré:

Per qui no ho conegue, twitter és una xarxa social com facebook però no fa falta fer-se amic de mutu acord. Cadascú segueix a qui vol sense demanar permís. Considero que no sóc cap persona important, ni que surt a la tele, ni que explica coses tant i tant interessants, i menos este any que vaig molt liat...

Pos això, mentre segueixo cent vint persones, avui una casa rural de Miravet ha decidit clicar al meu twitter per "seguir-me". En canvi a facebook ja fa temps que ho vaig donar per impossible i tinc un número desorbitat de coneguts on no dono abast. No se lo que fan los meus amics, perquè no puc llegir quasi res.

Mantenia lo twitter com a raconet de la xarxa on pots seguir a la gent en carinyo. Està demostrat que per limitacions físiques, no podem seguir a més de 150 persones [viquipèdia i vídeoentrevista].

Pos tot i així esta tarde he arribat al miler de seguidors!!!!! no m'ho puc creure!!!!


He fet una impressió de pantalla, que ara seria divertit provocar un efecte mariposa...
...però em veig obligat a fer una crida pública:
SENYORS I SENYORES D'INTERNET, NO EM SEGUIU AL TWITTER!!!!
QUE NO EXPLICO RES!!!!!
QUE SÓC UN NOI DE POBLE AMB UNA VIDA BASTANT ABURRIDA!!!!



 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour