Estic instal·lant l'Ubuntu per primera vegada i traient lo windows del portàtil #fb

Trobo que estic vivint un déjà vu, ja que fa uns anyets ja vaig intentar d'instal·lar-me lo sistema operatiu GNU/Linux al portàtil però vaig desistir per problemes amb la tarja wifi. Ara porto un any que al portàtil només tinc instal·lat programari lliure (amb el windows) i la vida ha continuat. Tenia los meus dubtes de si es podia viure sense l'office, photoshop i pinnacle a l'ordinador secundari de casa i han quedat reduïts a zero. Después d'unes proves instal·lant-me l'Ubuntu amb arranc dual i comprovar que tot funciona, estic formatejant l'ordinador treient tot rastre de windows.
Me'n sortiré en esta nova creuada?
me feia molta mandra fer-ho...
Dades tècniques
Problemes que m'he trobat:
  • Se'm quedava bloquejat amb la pantalla blanca instal·lant des de wubi, cd, dvd, provant la versió live o actualitzant des de la vesió 8.10. El problema ha esta la tarja de vídeo i una bona ànima ha publicat la solució.
  • El segon dubte que tenia era instal·lar la tarja de xarxa sense fils tant particular que tinc, però ho he fet amb l'ndiswrapper amb mode gràfic i el driver de windows.
Estic més content que un gínjol!

3 comentarios:

  1. 13degener ha dit...:

    Molt bona tria.... ;)

  1. David Romaní ha dit...:

    Es pot viure perfectament amb les alternatives lliures.

    Felicitats!

  1. Anònim ha dit...:

    ànimo! que això és un vici dels baratos! al final es fa extrany l'us d'alternatives privatives... Compartim-ho i fem-ho gran.

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour