Petites relliscades a la bilioteca d'Amposta #fb

Fa unes setmanes vaig participar a la presentació d'un acte cultural a la biblioteca i mos vam trobar en unes petites relliscades piadoses...

Al moment de l'acte mos vam trobar amb unes instal.lacions d'internet bastant precàries que no em van sorprendre del tot:
  • Me van dir que la wifi anava quan volia i que vam tenir mala sort que aquell dia no anava
  • La internet per cable era molt precaria amb unes instruccions incorrectes
No hi havia forma possible d'ensenyar a un auditori ple del tot, una simple pàgina d'internet. Sense intenció de cobrar-ho vaig tenir que solucionar el problema d'internet que tenien i em paguen amb un article a la Revista d'Amposta dient que la regidora va començar i presidir l'acte. Tinc que admetre que això si que ha sigut la primera notícia que tinc.

Em sobta moltíssim la relliscada que ha fet la memòria al moment de redactar-se, ara que també podria ser que en los nervis que vaig passar per arreglar l'internet, endarrerint l'acte, igual se me va passar per alt a mi...

1 comentarios:

  1. Àngels ha dit...:

    i t'estranyes? no!!!!

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour