Em segueix el doble de gent de la que segueixo al twitter #fb

En cap moment, vol dir que utilitze la xarxa social twitter de forma correcta, és només és la primera vegada que em passa que segueixo (Following) la mitad de la gent que em segueix (Followers). Segons Gaurav, ara hauria de desactivar els comentaris del meu bloc i crear una pàgina al Facebook per aconseguir seguidors. La vegada que ho vaig intentar, vaig arribar a la friolera de 42 seguidors, un desastre, ja que més de la mitad els hi vaig tenir que suplicar.
Pos no res, que no li penso fer cas, però això no deixa de banda que me fa molta il·lusió que me seguixquen al Twitter 612 pardals mentre seguixo, en prou feines, a 306.
Gràcies a tots!

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour