He quedat en Jandret perquè m'ensenye a cantar jotes #fb

Ja em dien, ja, que no m'ajuntessa en males companyies... pos no se molt be com, m'han embolicat en molt de gust, per una escena de teatre de la festa del Mercat a la Plaça que es fa este cap de setmana a Amposta.

Dissabte nit, 22:00–24:00 h: Placeta del Cara-Sol: La taverna dels Quatre Cantons, amb l’actuació de Guardet i la seua rondalla, el cantador Jandret i altres participants del taller de teatre de la Festa. Veieu lo vídeo de l'any passat




Per una banda tinc l'honor de cantar una jota amb els joves cantadors d'Amposta, però per l'altra tinc el perill de fer un ridícul espantós envoltat de tals cracs i he quedat en Jandret a vore si me dona algunes nocions d'última hora.

1 comentarios:

  1. Jordi Perales ha dit...:

    Si home si, tot és provar-ho, o és que te penses que los Teixidors, Canaleros i altres cantadors no van posar mai la pota????

 
jesus ferre © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour